چهارشنبه، دی ۰۹، ۱۳۸۸

مویه های مرگ رژیم


حرکت شجاعانه و حسین وار مردم شهرهای بزرگ ایران در روز عاشورا چنان رژیم را متوحش ساخته که تمام امکانات هجومی – تبلیغاتی خود را بکار گرفته و همه ی مهره های کوچک و بزرگ خود را به صحنه آورده است تا بخیال خود مردم آزادیخواه ایران را دچار ترس و وحشت نماید . این دروغگویان مکار فراموش کرده اند که از اینگونه خیمه شب بازیها بارها استفاده کرده اند ولی هربار نتیجه ای خلاف آنچه انتظار داشتند گرفتند . البته ظاهرا اینبار مهره اصلی که باید متوجه شده باشد که خود او با دست خودش گور خود را کنده است هنوز خودش را آفتابی نکرده است . شاید از ترس اینکه نکند اینبار خود را به داخل گور بیندازد و ترجیح داده است سگهایش را رها کند و خود منتظر نتیجه بنشیند .

آقایان این بار با حیله ی اتهام حرمت شکنی از طرف مردم شروع کرده اند، در حالیکه همه میدانند که اگر حرمتی شکسته شده باشد توسط خودشان بوده است . همه میدانند که حرکت عاشورایی امسال مردم ایران همانند همین نوع حرکت در عاشورای سال 57 بود . فقط تفاوتش در این بود که در آنزمان شاه قدرت نشان دادن اینگونه جسارت را در خود نمی دید ولی این آقایان که خود را در قالب خدای مردم می بینند فکر کرده اند که باز هم میتوانند خدایی کنند و بنام خدا و مقدسات به سرکوب بپردازند .
تنها ابزاری که اینها در اختیار دارند انحصار ابزارهای تبلیغاتی از جمله رادیو و تلویزیون است که بدون آنها قدرت تنفس هم نخواهند داشت . اینان خود میدانند که در موقعیت سرنوشت ساز نیروهای مسلح هم حامیشان نیستند و آنان هم ترجیح میدهند همراه مردم باشند . برای همین است که این همه جار و جنجال براه انداخته اند و مویه های مرگشان از رادیو و تلویزیونشان برخاسته است . دست پاچگی در حرکاتشان در بازداشتهای اخیر کاملاهویداست . کسانی را باز داشت کرده اند که در بسیج کردن مردم نقشی ندارند . فریاد میزنند که مسببین را به اشد مجازات میرسانند ! کدام مسبب؟! و بکدام جرم؟! انسان شک میکند که با این حرکاتشان میخواهند برای مردم رهبر تراشی کنند تا در صورت اجبار به قبول سقوط ، افرادی را برای خود داشته باشند .
مردم دیگر مغلوب اینگونه بازیها نخواهند شد و تا رهایی از هر گونه زور و نیل به آزادی از پای نخواهند نشست . از هموطنان صاحب علم و فن در داخل و خارج از کشور انتظار میرود که در راه تجهیز مردم به نرم افزارهای قوی مخابراتی کوشش نمایند تا رژیم دیگر نتواند مردم را از آن محروم کند . همچنین باید به فکر فلج کردن دستگاههای تبلیغاتی رژیم بود تا بیش از این نتواند مردم ساده را با حیله های تبلیغاتی مورد سوء استفاده قرار دهد .


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر