چهارشنبه، شهریور ۲۴، ۱۳۸۹

آمریکا محصولات ولی فقیه را درو می کند

 چنانچه بعضی ها هنوز باور ندارند که حکومت ولایت فقیه تامین کننده منافع جهانخواران است کافی است به خبر معامله شصت میلیارد دلاری فروش سلاح به عربستان سعودی توجه کنند . چندی پیش هم صحبت از قراردادی سی میلیارد دلاری در مورد فروش تجهیزات دریایی بود .  سایر قرادادهای نان و آب دار دیگر را هم که جهت تامین سلاح سایر حکومتها در سواحل خلیج فارس توسط آمریکا و سایرین بسته شده است و همچنین قراردادهای کلان تامین انرژی هسته ای را هم از نظر بگذرانید و در کنار آن به اخبار مربوط به بالا رفتن میزان صادرات آمریکا به ایران هم توجه فرمایید .

  بهانه فروش اسلحه به کشورهای منطقه تهدیدات از جانب حکومت ایران عنوان میشود و خرید نیروهگاههای تولید برق اتمی قدیمی هم در رقابت با برنامه های اتمی ایران انجام میگیرد . آنچه از زمان جنگ ایران و عراق و سایر جنگهای منطقه را هم که به گونه ای رژیم ایران در زمینه سازیهای آن دخیل بوده و همه در راستای منافع غرب بوده است به آن اضافه کنید  . تمام اینگونه عملیات چند برابر هزینه های آن برای آمریکا و سایرین سودآوری داشته و با توجه به اوضاع داخلی کشورهای منطقه  تامین سرباز هم برای آمریکا بسیار ساده شده است . کافی است مرزهای خود را برای مهاجرین بگشاید و بسیارند کسانی که حاضرند در ازای دو سال سربازی برای آمریکا اجازه سکونت در آنجا را بگیرند . البته شرط استخدام در ارتش آمریکا پیروی از ولایت فقیه نیست همانگونه که سربازی رفتن ایرانیان هم ربطی به اعتقادشان به نظام ندارد .

    حال میشود متوجه شد که با گنجاندن اصل ولایت فقیه در قانون اساسی جمهوری اسلامی و مطلقه کردن تدریجی آن ، وظایف شاه سابق را به کسانی سپردند که بسیار بهتر از او انجام وظیفه میکنند و حالا هم که ایرانیان از حکومت ملاها خسته شده اند ، بوسیله آقای احمدی نژاد و مشایی دارند زمینه حکومتی جدید با تمسک به افتخارات گذشته ایرانیان را پی ریزی میکنند . در سایه دیکتاتوری منافع زورگویان تامین است و هروقت کهنه شد نو آنرا می آورند . شاید این بار برای مصرف اسلحه های انبار شده جنگی ایرانی با غیر ایرانی کارسازتر باشد . و این مردم منطقه و ایران هستند که با ید تاوان بی توجهی و سهل انگاریهای خود را بپردازند .  و اعتبروا یا اولی الباب و الابصار.  

۳ نظر:

  1. سلام.
    از آشنایی با سایت شما بسیار خوشحال شدم.
    تقریبا انگشت شمار است امثال این سایت.
    تا حدودی شبیه این دو سایت اما ساده تر :
    http://nahidroxan.blogspot.com
    http://saeed-saman.blogspot.com
    اول اجازه دهید مقالات شما راذخیره و مطالعه کنم.
    اما همین عنوان به اندازه کافی گویا است.
    حمید - قم

    پاسخحذف
  2. در مجموع درست است که وجود ایران برای آمریکا منافعی دارد ولی دردسر های بی شماری هم برای سیاست خارجی آمریکا ایجاد کرده است. از جمله حمایت از تروریزم، بمب گذاری در عراق و تامین مهمات برای مجاهدین افغان، حمایت از حزب الله و ... درواقع ایران رسما با آمریکا در جنگ است. به این سادگی ها هم نیست

    پاسخحذف
  3. آقای خار چشم، این کارهایی را که شما دردسر می نامید در واقع منابع منفعت دار آمریکا می باشد و کارهای موازی هم هستند.فعلا منافع آمریکا در جنگهاییست که خود در کنترل دارد .

    پاسخحذف