جمعه، اردیبهشت ۰۹، ۱۳۹۰

خامنه ای و تنها چاره باقیمانده

 

   بدون شک اکنون دیگر آقای خامنه ای متوجه اشتباهات بزرگ خود در دوران زمامداریش شده است وعلی القاعده باید به دنبال راه حلی برای برون رفت از این  بحرانی باشد که خود ایجاد کرده است . تنها کاری که از دست او بر می آید و می تواند به شکلی تقریبا آبرومندانه خود را رها کند یک کلمه است و آن توبه می باشد . اگر به خدایی که از او صحبت می کند اعتقاد دارد باید به درگاه او و در مقابل مردم ایران توبه کند و به خاطر  اشتباهاتش عذرخواهی کند . اگر توبه واقعی کند خدا از گناهانش می گذرد و مردم ایران هم اگر ببینند صادقانه رفتار می کند و با سپردن اداره کشور به گروهی معتمد ملت، راه بر سر کار آمدن یک دولت مردمی متکی به آرای ملت را هموار می کند و تمام موانع بر سر آزادی و حقوق ملت را از سر راه بر می دارد او را خواهند بخشید .

    آنچه مسلم است وضعیت موجود کشور دوام چندانی نخواهد یافت و مشکلات ناشی از سوء مدیریت ها و ظلم هایی که به مردم شده گریبانگیر همه ی مسئولین خواهد شد و زندگی مردم و کشور هم در مخاطره قرار خواهد گرفت. جهانخواران بین المللی هم که تاکنون نظام را فریب داده و مورد سوء استفاده های فراوان قرار داده اند به کار خود ادامه می دهند تا اوضاع کشور به جایی برسد که زمینه ی دخالت مستقیم آنان فراهم شود و همان طور که برنامه دارند پدیده ای به نام انقلاب اسلامی را به لجن بکشند . این آقایان نادانی که اطراف خامنه ای را گرفته اند او را جز به جهنم جایی نمی برند . نمونه اش همین آقای خاتمی امام جمعه این هفته تهران است که هنوز هم چسبیده به این حربه ی کهنه و احمقانه و برای توجیه جنگ قدرتی که بین خودشان و دولت تقلبی شان ایجاد شده و مغلوب کردن طرف می گوید:  " ما یک معیار را از امام راحل گرفته ایم و آن این است که دوست و دشمن را با رفتار دشمن می شناسیم . اگر دشمن از شخصی و یا جریانی حمایت کرد ما می فهمیم عیبی در این جریان پیدا شده است ." ظاهرا در این دستگاه کسی هم عاقل تر از این آقا پیدا نمی شود که بگوید اینگونه استدلال شما کار را برای دشمن خیلی آسان می کند . و اصلا با همین روش از اول انقلاب با دشمن همکاری کردید تا نخبگان و دلسوزان و باسوادان صحنه سیاسی ایران را حذف کردید . حالا همه چیز در اختیار شما و احمدی نژاد نادان تر از شما قرار گرفته و دارید راه تسلیم همه به دشمن را طی می کنید .

    تنها راهی که می تواند امید اجنبیان به مداخله و راه های سوء استفاده ی آنان را قطع کند برقراری حکومتی واقعا مردمی و آزاد است تا دست غارتگران و سوء استفاده گران داخلی هم در سایه ی برقراری نظم و قانون قطع و با مدیریت هوشمندانه راه تعالی ملت و کشور هموار گردد .
 آیا خامنه ای حاضر میشود توبه کند و یا خودش و اطرافیانش راهی جهنم میشوند ؟ ملت ایران هم باید بداند که اگر خود را از دست این گروه نادان رها نکند گرفتار همان جهنم خواهند شد .  

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر