شنبه، تیر ۱۷، ۱۳۹۱

ایران آزاد یا تسلیم غرب ؟! هشدار به هر ایرانی

 

ایران خود را آزاد می کند یا تسلیم مکر غرب می شود ؟! اکنون این واقعیت روبروی ایرانیان قرار گرفته است که جز این دو گزینه راهی دیگر در پیش ندارند . گذر وقایع چند سال گذشته باید ناظرین سیاسی-اجتماعی را آگاه کرده باشد که سیاست کثیف حاکم بر دنیای امروز به بهانه های ظاهرا انساندوستانه و عوام پسندانه ، با فریب افکار عمومی کشورهای خود سیاستهای خود را ، که جز تسلط بر جهان سوم در راستای تامین منافع بی حساب و کتاب خود نیست ، بر جهان تحمیل می کنند .

    آنچه موجب موفقیت نقشه های این جهانخواران در کشورهای دیگر می شود جز وجود سیستمهای حکومتی فاسد و دیکتاتور که با روشهای غیر دموکراتیک خود را بر مردم تحمیل می کنند نیست . نگاهی به آنچه در کشورهایی مانند تونس ، مصر ، لیبی و بعضی دیگر از کشورهای آفریقایی گذشت و آنچه هم اکنون در سوریه در حال اجراست دقیقا موید این نظر میباشد .

    امروز یکی دیگر از اینگونه سناریوها در پاریس تحت عنوان تراژیک کنفرانس دوستان سوریه برگزار شد . آنان که گزارش مستقیم بخشهایی از این جلسه را نگاه کرده اند باید متوجه شده باشند که چگونه یک عده شیاد دروغگو با سوء استفاده از واقعیات تلخی که در حکومت اسد می گذرد با کلماتی عوامفریبانه زمینه جهانی برای تسلط بر سوریه و اجرای سایر برنامه های خود را ایجاد می کنند . غم انگیز ترین بخش آن زمانی بود که نمایندگان چند حکومت وابسته هم که در کشورهای خود کلماتی مانند : " دموکراسی " و " مردم "  و " انتخاب " را شاید در کتابهای لغتشان هم نتوان پیدا کرد ، صحبت از این حرفها برای مردم سوریه می کنند . غافل از اینکه شاید خیلی دیر نباشد زمانی که خود همینها هم درست به همان دلایل موضوع برنامه های بعدی اربابان فعلی خود خواهند شد ! ولی متاسفانه آن دغل کاران برنامه های خود را دقیق نوشته اند و خوب سواری می گیرند .

    بزودی رژیم سوریه هم سقوط خواهد کرد و گردانندگان همین کنفرانسهای دوستان سوریه ، سوریه را برای خود لقمه لقمه خواهند کرد و مردم بیچاره سوریه تبعات این برنامه و سهل انگاریهای تاریخی خود را خواهند دید . و بدنبال آن این آخرین خاکریز سست حکومت برادر نا اهلش ولی فقیه حاکم بر ایران هم فرو خواهد ریخت . در خبرها بود که حکومت سوریه با پیشنهاد همین گروه برای تشکیل دولت انتقالی در سوریه هم موافقت کرده است . یعنی خود حکومت سوریه هم حاضر شده است که برود . ولی بنظر میرسد که حتی تسلیم شدن هم برای اسد دیر شده است ! آنان میخواهند به روش خود او را بر کنار کنند تا آینده سوریه را هم همانطور که خود می خواهند رقم بزنند ! سوریه بزودی خواهد فهمید که که نه این کنفراسیون دوستان سوریه هستند و نه تحریم کنندگان این کنفرانس یعنی چین و روسیه ! آنان که روند تاریخ ، لااقل از زمان سقوط شوروی ، را مشاهده کرده اند باید بدانند که حکومت فعلی روسیه چگونه شکل گرفته و آیا قادر به ایستادگی در برابر غرب است یا نه ؟! هم آنان باید بدانند که حکومت چین هم از آنجا که افکار عمومی توده های مردم چین را همراه ندارد بسیار شکننده است و بخاطر هیچکس قادر به ایستادگی در برابر غرب نیست . و چنین نیز نخواهد کرد .  

   آیا آقای بشار اسد چند ماه پیش قادر به پیش بینی این حوادث بود ؟! این واقعیت تلخی است که ایران ما هم متاسفانه در معرض آن قرار دارد و بسیار محتمل است که با سقوط بشار اسد برنامه های جهانخواران در مورد ایران هم مراحل آخر خود را نمایان کند . شواهد موجود در راس حکومت ولی فقیه هم حاکی از ادامه همین روند است . بنظر میرسد جهانخواران چنان در آنان نفوذ کرده اند که آنانرا تا جهنم همراهی خواهند کرد و بهمراهشان مردم ایران هم خواهند سوخت . ولی اگر کمی عقل در تعدادی از افراد حاکمیت وجود داشته باشد ، آنان را آگاه خواهند کرد که چه بهتر جام زهری را که تاکنون هم همان جهانخواران از آنان دریغ داشته اند ، قبل از اینکه با زجر مورد نظر غربیان نوشانیده شود ، خود با دست خود و در برابر مردم ایران بنوشند که بسیار گواراتر خواهد بود . ولی شرط گوارا شدن آن اینست که این بار برعکس آقای خمینی جام را با صداقت بنوشند .  بجای اینکه سعی کنند همانند جام زهری را که شکست در جنگ به آنان خورانید با ژست پیروزی بالا بکشند ، تا دیر نشده است صادقانه در پیشگاه مردم اعتراف کنند که اشتباه رفته اند و طلب عفو نمایند و موانع را از جلو راه مردم ایران بردارند تا خود راهی را که در انقلاب 57 برگزیدند ادامه دهند .

اینکه عاقلی در حاکمیت پیدا شود و چنان کنند که گفتم از جمله افکار واهی است که بهرحال ممکن است در ذهن هر فرد جای بگیرد . ولی کاش مردم ایران نسبت به این احتمال بسیار قریب به یقین آگاهی می یافتند و خود بدون اتلاف وقت سرنوشت خود را در دست می گرفتند و بهانه هر گونه تجاوز از طرف جهانخواران را از آنان صلب می کردند . ولی متاسفانه با برنامه ریزیهایی که جهانخواران کرده اند و همراهی نادانانه ی حکومتیان ایرانی اینهم امکانش بسیار کم است . تنها امید باقیمانده را میتوان در میان سیاسیون و روشنفکران آزادیخواه و مستقل ایرانی یافت که بتوانند با نوعی هماهنگی ، افکار عمومی را در ایران در برابر این برنامه های شوم بسیج کنند و ایران را به حرکت در آورند .  هنوز هم پس از چند سال عقیده دارم برنامه ای همانند " طرح 12 ماده ای نجات ایران " گزینه مناسبی است که با کمی تنظیمات مورد اقدام قرار گیرد .    

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر