دوشنبه، بهمن ۰۵، ۱۳۸۸

جنبش سبز در 22 بهمن و پیشنهاد 7 ماده ای

مردم ایران برای رهایی از حکومتی که تمام ارزشهای انسانی را زیر پا گذاشته و دروغ و مکر و حیله را توام با قساوت و شقاوت مبنای رفتار خود در برابر ملت قرار داده است راهی جز مقاومت و تلاش در راستای به تسلیم واداشتن این رژیم ندارد . برای این ملت مانند روز روشن است که ادامه عمر حکومت این آدمکشان و تاراج دهندگان ثروتهای ملی حاصلی جز بدبختی برای آنان و فرزندانشان نخواهد داشت . همچنین بسیار واضح و مبرهن است که کمترین کوتاه آمدن مردم از خواست خودشان که همان آزادی و تشکیل دولتی برخاسته از اراده خود است ، موجب جری تر شدن رژیم در سرکوب بیشتر مردم و تسلیم بیشتر ثروتهای ملی به بیگانگان و جهانخواران خواهد شد . بنابراین بموازات اینکه مردم ایران خود را آماده میکنند تا در روز تاریخی 22 بهمن اراده محکم خود برای کسب آزادی و تضمین استقلال کشور در برابر هر گونه بازیها و توطئه های داخلی و خارجی را به نمایش بگذارند ، رژیم نیز مذبوحانه می کوشد با بلوفهای احمقانه و ایجاد رعب و وحشت ، مردم را در حرکت خود مایوس نماید . هماهنگی مردم در 22 بهمن میتواند حرکتهای سرکوبگرانه حکومت را خنثی و زمینه را برای ابراز اراده ملی فراهم نماید . پیش بینی میشود که حکومت بخواهد مانند روز 13 آبان ، ایادی خود را قبل از تجمع مردم در اطراف جایگاه نمایش رسمی خود مستقر کند و با محاصره نظامی محل سعی در دور نگهداشتن مردم و پراکنده نمودن آنان نماید . از آنجا که 22 بهمن امسال شروع چند روز تعطیلی رسمی پی در پی میباشد ، حکومت امیدوار است که جمعیت کثیری از مردم از شهرهای بزرگ به مسافرت بروند تا بتواند مراسم را مطابق میل خود اداره نماید . پس بعنوان یک ایرانی آزادیخواه و دوستدار استقلال و عظمت کشور و سربلندی زنان و مردان این سرزمین پیشنهادات زیر را تقدیم می نمایم . به امید اینکه به یاری همدیگر بتوانیم در هرچه با شکوه تر اداره کردن این جنبش هماهنگی لازم ایجاد نماییم .

1- اولین اقدام مردم باید این باشد که مسافرت خود را تا روز بعدبهتاخیر بیندازند و مردم شهرهای کوچک هم در صورت امکان خود را به شهرهای بزرگ برسانند .
 2- دومین اقدام مردم میتواند این باشد که از اولین دقایق وقت ، تا نزدیکی محل تجمع ، با صفوف فشرده بدون شعارهای سبز و بدون تکرار شعارهای حکومتی در مسیرهای عمومی حرکت نمایند تا مزدوران بهانه لازم برای وادار کردن نیروی انتظامی به حمله به آنان را پیدا نکنند ، چرا که اکثر پرسنل نیروی انتظامی مایل به حمله به مردم نیستند و زمانی هم که صفوف مردم فشرده شود فرماندهندگانشان قادر نخواهند بود آنان را وادار به خشونت نمایند .
 3- پس از فشرده شدن صفوف در محل تجمع ، شعارهای مردمی شروع و سعی شود صدای بلند گوهای رژیم در میان فریادهای مردمی ناپدید شود . دسته های متشکل مانند دانشجویان باید سعی کنند خود را به بلند گو مجهز کنند و فریادهای مداوم مردم باید بتواند صدای هر سخنران رسمی حکومت را خفه نماید .
 4- تجربه های گذشته نشان داده اشت که دود سیگار که بدون اینکه وارد نای شود در چشم همدیگر دمیده شود آثار گازهای اشک آور را خنثی می کند . پس بهتر است همه سیگار همراه داشته باشند تا مجبور نشوند برای خنثی کردن گاز اشک آور دست به آتش زدن آشغال و کاغذ شوند که رژیم آنرا مورد سوء استفاده قرار دهد . علاوه بر این همه با خود ماسک مناسب نیز داشته باشند .
 5- باید بخاطر داشته باشیم که رژیم خواستار خشونت است ولی مردم باید از خشونت پرهیز کنند لکن باید صفوف خود را فشرده نگهدارند تا به کمک همدیگر از بازداشت افراد جلوگیری شود .
 6- شعارهای زیر بعنوان شعارهای سبز پیشنهاد میشود تا از شعارهایی که میتواند مورد سوء استفاده قرار گیرند خود داری شود .
 7- به منظور اعلام این موضوع که خواسته های ملت ایران همان خواسته های تاریخی ملت است که در حرکت بهمن سال 57 متبلور شد ولی دسیسه های جهانخوران و نادانیهای کوته فکران آنرا به انحراف کشاند ، از 12 بهمن هر شب راس ساعت 10 بمدت 5 دقیقه بر بالای بامها و در هر مکان ممکن ندای آزادی سر دهیم و با فریاد الله اکبر و بوق خودروهای شخصی و عمومی خاطره انقلاب را گرامی داریم .

ضمنا آرزوی قلبی من اینست که رژیم خود قبل از 22 بهمن سر عقل بیاید و متوجه شود که راهی که میرود بیراهه و آب به آسیاب بدخواهان ملت ایران ریختن است و تصمیم بگیرد آنچه را که با عنوان " چه باید کردهای ایرانی و راه برون رفت از بحران " آوردم قبول کند و زمینه را ایجاد کند تا همه ملت خاطره 22 بهمن سال 57 را تجدید ولی این بار با استفاده از تجربه های تلخ پس از آنروز ، با نظر واقعی ملت آزاده ایران ، یک بار برای همیشه پایه های یک کشور با حکومت مردم سالاررا محکم نماییم . افسوس که چنین آرزویی بسیار دور از انتظار است و ما مجبوریم برای تضمین آینده خود و فرزندانمان و کسب ارزشهای انسانیمان با مشقت راهمان را ادامه دهیم . به امید پیروزی .


شعارهای سبز :


استقلال ، آزادی ، پایان دیکتاتوری .... استقلال ، آزادی ، آرای هر ایرانی ....استقلال ، آزادی ، ندای هر ایرانی ...


منحرفین نادان این آخرین پیام است ......ملت خوب ایران خواهان اعتدال است ...


دیکتاتور، دیکتاتور، این آخرین پیام است .....این ملت آزاده آماده قیام است .


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر