چهارشنبه، مهر ۰۸، ۱۳۸۸

خبرگان گمرهان

اجلاس اخیر باصطلاح خبرگان نشان داد که چنان این آقایان را دستچین کرده اند که نقشی جز نقش مردگان نتوانند بازی کنند . در راس آنها هم کسی قرار گرفته که بحق او را منافق اکبرش نامیده اند . او همراه با خامنه ای از برجسته ترین چهره هایی هستند که انقلاب مردم را به انحراف کشاندند و اکنون علنا در نقش دشمنان مردم ایران بر آنان حکومت میکنند . تک چهره هایی هم که در بین این فرتوتان از بیماری مبتلا به دیگران مصون مانده اند دیگر قادر به ایفای هیچ نقشی نمیباشند .


اگر کسی در بین آنان وجود دارد که خود را از جنایات مرتکب شده توسط حاکمیت بری میداند دیگر نباید خود را عضوی از این مجلس بداند و باید بی درنگ از آن خارج شود .

مردم ایران میدانند که برای نجات خود از دست این دشمنان داخلی که بازیچه دست جهانخوران قرار گرفته اند و در راستای تامین منافع خود و اجانب زندگی مردم را به مخاطره انداخته اند راهی جز مقاومت ندارند و به مقاومت خود ادامه خواهند داد تا ریشه این مکاران حیله گر را نیز بر کنند و خود زمام امور خود را در دست گیرند .

سایر باصطلاح روحانیون هم باید بدانند که مردم دیگر در چهره آنان هیچگونه روحانیتی نمی بینند بلکه از نظر مردم آنان شیاطینی هستند که کمر به گمراه کردنشان بسته اند . بنا براین آندسته از آنان که مدعی اند نقش شیطان را بازی نمیکنند بهتر است هر چه زودتر خود را از شکل و شمایل شیطان صفتان خارج کنند .


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر