دوشنبه، شهریور ۲۳، ۱۳۸۸

خبرگان! اسلامتان یا خامنه ای ؟؟

بر کسی پوشیده نیست که وقایع سی سال اخیر و خصوصا آنچه اخیرا در ایران گذشت بزرگترین ضربه را بر پیکر اسلام حاکم بر این کشور وارد کرده است . روحانیون حاکم برای حفظ حکومت خود آنچنان از خود بیگانه شدند که متوجه نقش بیگانه در انحراف خود و به مخاطره انداختن زندگی مردم ایران نشدند . و با دست خود تیشه به ریشه خود زده و به اعتقادات دیرینه خود هم پشت کرده و آنرا وسیله ای برای تداوم حکومت خود گرانیدند . سایر روحانیون هم بجز معدودی با سکوت خود احترام خود را در نزد مردم از دست دادند .



اجلاس آتی مجلس خبرگان آخرین فرصتی است که روحانیت پیش رو دارد . اگر چه مجموعه روحانیونی که در این مجلس جا گرفته اند همگی بطور غیر مستقیم ( اگر نگوییم مستقیم ) توسط خود آقای خامنه ای گزینش شده اند ، ولی امکان آن وجود دارد که اکثریت آنان هنوز به بیماری او گرفتار نشده باشند و اگر دغدغه دین هم نداشته باشند ، لااقل بخاطر مصلحت خودشان این فرد را که دستش به خون ملت آغشته شده و موجب فساد در کشور شده از رهبری خود عزل کنند و زمینه را برای تحولی مثبت و مسالمت آمیز فراهم نمایند .


این آقایان باید بدانند چنانچه از روی ترس و یا هر دلیل دیگر از برکناری او خود داری کنند در آینده ای نه چندان دور مردم ریشه آنانرا در سرزمین ایران خواهند خشکانید . اگر چه خامنه ای و اطرافیانش به گمان خود برای خروج از بحران داخلی در حال شعله ور کردن بحران خارجی هستند و حاضرند برای بقای خود کشور را مورد تعرض بیگانه قرار دهند ، ولی مردم و روحانیونی که هنوز در دامن شیاطین نیافتاده اند باید مصرانه بخواهند که در جلسه آتی خبرگان به حکومت خامنه ای و جاسوسان اجنبی داخل دستگاه او خاتمه دهند . و بدانند که این انتخابیست بین خامنه ای و اسلامشان .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر