شنبه، خرداد ۲۳، ۱۳۸۸

هموطنان و سیاستمداران،مقابله با تقلب بزرگ

هموطنان عزیز: حال که به نصیحت آگاهان واقعی توجهی نکردید و با این پندار که با رای زیاد خود جلوی تقلب را خواهید گرفت ، بجای شروع از نقطه آسان تحریم ، با خوش خیالی کار دشواری را در پیش گرفتید و از هول هلیم افتادید داخل دیگ، بهتر است کمی تامل کنید و بدون اینکه نا امیدی بخود راه دهید فکر چاره ای منطقی و عملی باشید و این موقعیت را به فرصتی مفید تبدیل کنید . پیشنهاد من اینست که همه ی آنانی که خواهان تغییر هستند چه کسانی که تشویق به رای دادن کردند و چه طرفداران تحریم ، با هماهنگی از مردم بخواهند تا برای مقابله با این تقلب بزرگ و خیانتی که به آنان شده از همین امشب هر شب راس ساعتی مشخص ، ترجیحا ده شب ،به پشت بامها بروند و فریاد آزادی سر دهند و از فردا دست به اعتصاب عمومی بزنند . دانشجویان و دانش آموزان از شرکت در کلاسهای رسمی و امتحانات خود داری کنند و اصناف و کارمندان هم از رفتن سر کار خود داری نمایند . در ضمن توجه همه ی سیاسیون و آزادیخواهان استقلال طلب را به " طرحها و پیشنهادها برای نجات ایران " و " طرح 12 ماده ای نجات ایران " جلب میکنم .

۴ نظر:

  1. من هم با شما %100 موافق هستم. به نطر من باید مردم دست به اعتصابات گسترده بزنند و از رفتن به سر کار خودداری کنند تا این رژیم کثیف رو از پا در بیارن. البته لزوم تظاهرات خیابانی غیر فابل انکار است. باید دید جگونه میتوان با کمترین هزینه بیشترین نتیحه را بدست آورد

    به امید آزادی ایران.

    پاسخحذف
  2. من هم با شما %100 موافق هستم. به نطر من باید مردم دست به اعتصابات گسترده بزنند و از رفتن به سر کار خودداری کنند تا این رژیم کثیف رو از پا در بیارن. البته لزوم تظاهرات خیابانی غیر فابل انکار است. باید دید جگونه میتوان با کمترین هزینه بیشترین نتیحه را بدست آورد

    به امید آزادی ایران.

    پاسخحذف
  3. -هموطنان، هشیار باشید. به رهبران نظام اسلامی اعتماد نکنید. آنها شما را مورد مصالحه با فاشیست ها قرار میدهند. اجازه ندهید زمان نبرد سرنوشت ساز رو این مزدوران انتخاب کنند. آنها خود رو برای سرکوب مردم آماده کردن. این اول راه است, برای یک مبارزه طولانی سازماندهی وخود رو آماده کنید. از واکنش‌های احساسی‌ خودداری کنید. مبارزه و فداکاری با برنامه وشفاف کردن هدف و روش همراه است.
    نظام ولایت صفیه باید برچیده شود. تلاش برای جمهوری. ایرانی‌ آزاد و دمکراتیک، نه کمتر.

    پاسخحذف
  4. مردم ايران خواهان آنند که حقوق انسانی شان رعايت شود ، کشوری آباد وآزاد داشته و بتوانند برای ساختن زندگی بهتر تلاش کنند.
    تجربه های مکرر تاريخی نشان داده که بهترين روش رسيدن به چنين هدفی نفی نظام ديکتاتوری (در مورد ايران چه بصورت شاهی وچه شيخی) و رويکرد به استقرار دمکراسی در کشورمان است. نفی نظام استبدادی به هر شکل آن مستلزم شرکت آگاهانه مردم در تعيين سرنوشت خويش ، احترام به حقوق انسانی و نهادينه کردن اصول جهانی حقوق بشر است بر خلاف عوامفريبی جمهوری اسلامی اين اصول حاصل قرن ها مبارزه بشريت عليه جهل و استبداد است و سو استفاده ابزاری به وسيله چند درست راستی از ضرورت احترام به آن و اجرای اين دستاورد با ارزش بشريت نمی کاهد.
    بهترين نظام سياسی برای استقرار دمکراسی، نظام جمهوری سکولار به مفهوم زير است:
    - دمکراسی نه به مفهوم استبداد اکثريت بلکه سازمان دهی امور بر مبنای رای اکثريت و رعايت حقوق اقليت است.
    نظام ولایت صفیه باید برچیده شود. تلاش برای جمهوری. ایرانی‌ آزاد و دمکراتیک، نه کمتر
    - نظام جمهوری بر مبنای احترام به حقوق بشر، رعايت حقوق شهروندی و مسئوليت پذيری مسئولين و شهروندان در اداره جامعه و حل مشکلات خواهد بود.
    - نظام جمهوری بر مبنای انتخابی بودن تمامی سران کشور، تفکيک قوای سه گانه به منظور محدود نمودن و استقلال اين نيروها و تناوبی بودن دولت و وجود مجلس منتخب مردم به عنوان مرجع اصلی قانون گذاری مفهوم پيدا می کند.
    - جمهوری سکولار به مفهوم جدايی امر دين و ايدئولوژی از امر حکومت است. اين به مفهوم نفی دين و يا مبارزه با اعتقادات مذهبی مردم نيست. در واقع يکی از اصول اساسی جمهوری سکولار دفاع از آزادی های مذهبی وفکری مردم به عنوان بخشی از وظيفه جمهوری در دفاع از آزادی بيان وانديشه است. اما، آنچه در جمهوری سکولار نفی می شود تبعيض برمبنای باورهای دينی و تبليغ يک مذهب خاص از طرف دولت است.
    اساس جمهوری سکولار بر مبنای تکثر ديدگاه ها و ارج نهادن به ازادی انديشه و بيان بعنوان بهترين روش برای حل مشکلات و ساماندهی اجتماع است.
    (بر عکس جمهوری اسلامی که درآن همه تشکلات سياسی بايد يدک "اسلامی” داشته باشند. در نظام سکولار همه آزاد خواهند بود تا آنطور که هستند خود را معرفی نموده نيازی به تظاهر از ترس سرکوب نباشد.)
    - احتياج به آزادی يک غريزه اساسی انسانی است. هر کس حق دارد از آزادی فکر، عقيده و بيان بهرمند باشد.
    همچنين آزادی اجتماعات، آزادی احزاب وآزادی مطبوعات و دسترسی به اطلاعات از حقوق اساسی بشرند واز اساسی ترين مبانی جمهوری سکولار بشمار می آيند.
    - در جمهوری سکولار تمامی شهروندان مستقل از جنسيت، مذهب،زبان، قوميت دارای حقوق برابرند.
    ( يک هدف مهم تحول سياسی در ايران می بايد رفع تضييقاتی باشد که در نظام جمهوری اسلامی بر زنان و اقليت های مذهبی از جمله بهائيان، مسيحيان، يهوديان و زرتشتيان روا شده).
    - در جمهوری مردمی شکنجه ، اعدام وخشونت جايی ندارد.
    - رشد اقتصاد مولد با توجه به توسعه پايدار و حفظ محيط زيست ، با امکانات کم نظير کشورمان امکان پذير می باشد. در نتيجه زمينه زدودن فقر برقراری عدالت اجتماعی مهيا می گردد. تمرکز فوق العاده قدرت دولت که باعث زمينه های استبداد و فساد می گردد با گسترش صنايع غير دولتی و رشد اقتصاد چند محصولی با استفاده ازامکانات متنوع محدود می گردد.
    - واگذاری تصميم گيری ها ی محلی و استانی به نهادهای انتخابی همان محل از تمرکز دولت کاسته و باعث رشد موزون مناطق مختلف کشورمان شده و زمينه را برای حفظ تماميت ارضی با تکيه به رشد واحقاق حقوق اقوام مختلف ايرانی تقويت مينمايد. تنوع فرهنگی، قومی و زبانی باعث افتخار ونقطه قوت همه ايرانيان خواهد بود.

    *****
    ما ليافت وتوانايی داشتن چنين نظامی را داريم. ما توانايی ساختن نظامی مردمی را داريم. مردم ايران در مقاطع مختلف برای کمک به هموطنان و ساختن ايرانی بهتر تلاش های بسياری کرده و مشکلات سختی را تحمل کرده اند. اما برای ساختن ايرانی آزاد و دمکراتيک بايد به نقد جدی تفکرات و روشهای نا کارامد گذشته پرداخت. شيوه تفکر را متحول نمود و نقاط ضعف و قوت برای تحول دمراتيک را بدقت بررسی نمود. سپس با يافتن روش های خلاقانه در حد توانمان برای احقاق حقوق و حق تعيين سرنوشتمان تلاش نماييم. انتظار" منجی” از خارج ويا اصلاحات از بالا مشکلاتمان را حل نخواهد کرد. تداوم وضع موجود جز تعميق مشکلات و سقوط بيشتر کشورمان درمنجلاب ولايت سفيه نخواهد بود. اين يعنی تداوم فقرونکبت ، تداوم تظاهر دروغ ، از مفهوم خالی شدن معيارهای زيبای انسانی ، بی ارزش بودن جان ايرانيان و نفی اساسی ترين حقوق انسانی ما!

    پاسخحذف